Przejdź do treści
Przejdź do treści

Reklamacje

Dążymy do zapewnienia najwyższego standardu usług, ale jeśli wystąpi jakakolwiek niezgodność, oferujemy jasną procedurę reklamacyjną, która pozwala klientom szybko i skutecznie rozwiązać problem.

Jak zgłosić reklamację?

Reklamacje można zgłaszać drogą elektroniczną, telefonicznie lub listownie. Zalecamy korzystanie z formy elektronicznej, która zapewnia szybsze przetwarzanie zgłoszeń.
pisanie na latopie, ciężarówki na laptopie

Co powinno zawierać zgłoszenie reklamacyjne?

Nasz proces rozpatrywania reklamacji

icon
icon

Weryfikacja zgłoszenia

Po otrzymaniu reklamacji nasz dział analizuje jej zasadność oraz zbiera niezbędne informacje.
icon
icon

Kontakt z klientem

Jeśli potrzebne są dodatkowe wyjaśnienia, nasz przedstawiciel skontaktuje się w celu doprecyzowania szczegółów.
icon
icon

Decyzja i rekompensata

Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 30 dni roboczych. Ostateczna decyzja jest przekazywana klientowi wraz z propozycją rozwiązania problemu.

Najczęściej rozpatrywane reklamacje dotyczą:

zegar grafika pomarańczowa

Opóźnień w dostawie

uszkodzone pudełko przesyłki

Uszkodzenia towaru podczas transportu

podpisywanie umowy

Braku realizacji usługi zgodnie z umową

laptop zawierający dane na stole w magazynie

Nieprawidłowego naliczenia kosztów transportu

W zależności od sytuacji oferujemy:

Dzięki jasnym zasadom i sprawnej obsłudze reklamacyjnej, zapewniamy naszym klientom poczucie bezpieczeństwa i pewność, że każdy problem zostanie rozwiązany w sposób rzetelny i profesjonalny.

Zostaw nam wiadomość, a my wrócimy do Ciebie

form reklamacja
© 2025 Exportsy

Sprawdź, ile zyskasz – wyceń transport za darmo!

form home